آموزش وردپرس
خانه / اخبار و رویداد ها / ميزان تاثير سوابق تحصيلي در کنکور سال 95

ميزان تاثير سوابق تحصيلي در کنکور سال 95

ميزان تاثير سوابق تحصيلي در کنکور سال 95
( 6 راً ی )

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش کشور درباره ميزان و

نحوه تاثير سوابق تحصيلي در ازمون سراسري سال 1953اطلاعیه سازمان سنجش

 

بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان آزمون سراسري سال 1395 مي رساند:

با توجه به ابلاغ قانون اصلاح قانون سنجش و پذيرش دانشجو در دانشگاهها و مراكز آموزش عالي كشور مصوب 1395/2/26 مجلس محترم شوراي اسلامي، و براساس مصوبه ششمين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو مورخ 95/3/23 ميزان و نحوه تاثير سوابق تحصيلي در آزمون سراسري سال 1395 به صورت زير مي‌باشد:

الف – آن دسته از ديپلمه‌هاي رياضي و فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني و علوم و معارف اسلامي كه ديپلم خود را از سال 1384 به بعد اخذ نموده اند و امتحانات يك‌ يا چند درس آنها به صورت نهايي، سراسري و کشوری برگزار شده است، مشمول اعمال سوابق تحصيلي بوده و سوابق تحصيلي موجود ديپلم (سال سوم آموزش متوسطه) به ميزان حداكثر 25 درصد به نسبت سوابق تحصيلي موجود داوطلب و به صورت تأثير مثبت در نمره‌كل نهايي آنان لحاظ مي شود.

ب – داوطلبان داراي مدرك پيش دانشگاهي رياضي و فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني، علوم و معارف اسلامي و هنر كه مدرك دوره پيش دانشگاهي خود را از سال تحصيلي 91-1390 به بعد اخذ كرده‌اند و امتحانات يك يا چند درس آنها به صورت نهايي، سراسري و کشوری برگزار شده است، مشمول اعمال سوابق تحصيلي بوده و سوابق تحصيلي موجود دوره پيش دانشگاهي (صرفاً نمرات دروسی که به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است) به ميزان حداكثر 5 درصد به نسبت سوابق‌تحصيلي موجود داوطلب و به صورت تأثير مثبت در نمره‌كل نهايي آنان لحاظ مي‌شود.
تبصره: برای داوطلبان مشمول سوابق تحصیلی بندهای الف و ب، هر دو مورد اعمال خواهد شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

اگر این مطلب برای شما مفید بود ، با کلیک بر روی دکمه گوگل پلاس    به این مطلب امتیاز دهید

کلید واژگان: ميزان تاثير سوابق تحصيلي در کنکور سال 95, تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری

لطفاً به اشتراک بگذارید:

درباره ی علی

علی اسکندری هستم متولد شهر زیبای زنجان ... منتظر پیشنهادات سازندتون هستم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *